sobota, 4 lutego 2017

Cześć !!!
Nareszcie weekend. A wraz z nim idzie doładowanie star coins (Jeśli jesteście star riderami).
Znacie to uczucie kiedy chcecie sobie coś kupić a brakuje wam dosłownie kilka star coinsów?
Myślałam że nigdy nie będę miała takiego problemu ale cóż LOS tak chciał, i stało się :(
Kiedy usłyszałam o nowej aktualizacji z nowymi końmi byłam zachwycona, cena też była bardzo niska jak na takiego ładnego konia, więc pomyślałam że będę miała wystarczającą ilość star coins.
Niestety to był błąd ale nie ma co się martwić, ponieważ to było w ŚRODĘ :D
Dobra koniec przynudzania. Dzisiaj kupiłam sobie konia jak niektórzy mówią zielonka xD
Przed przemianą <3

A po załadowaniu tego pola


Zamienia się w to cudeńko

A wy wybraliście już jakiegoś?
Dajcie mi znać w komentarzach
A na razie do zobaczenia :3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz