wtorek, 28 lutego 2017

Usmiech prosz臋 馃槉

Hejka :D
Dzi艣 przychodz臋 do was z mini "seri膮" nawet nie wiem czy tak to nazwa膰 xD
Ale wracaj膮c do tematu, seria na kt贸r膮 po艣wi臋cam ten post nosi tytu艂 U艣miech prosz臋馃槉przysz艂a mi do g艂owy ca艂kiem przez przypadek, kiedy gra艂am w sso :D
(b臋d臋 robi膰 posty pod tym tytu艂em co miesi膮c)


A wi臋c jak sama nazwa m贸wi (bynajmniej mi xD) seria pt. U艣miech prosz臋馃槉 b臋dzie polega膰 na wstawianiu zdj臋膰 podczas gry w sso. Ch臋tnie obejrza艂abym a nawet wstawi艂a na bloga wasze autorskie zdj臋cia <3 (pami臋tajcie wysy艂aj膮c mi swoje zdj臋cia prosz臋 poda膰 swoj膮 nazw臋 w grze)
O tym gdzie wysy艂a膰 zdj臋cia powiem na ko艅cu posta.
Ale dzisiaj zapocz膮tkujmy i w艂膮czmy w ruch nasz膮 seri臋 xD
Oto moje pierwsze zdj臋cia z lutego 2017 roku:




A teraz jak ja to m贸wi臋 co艣 z innego kopytka :D
Pewnie jak wida膰... jecha艂am sobie mostem w DUD
i nagle... BUM wpad艂am do dziury poniewa偶, zapomnia艂am skoczy膰
na szcz臋艣cie moje i konia nie spad艂am w d贸艂... I w艂a艣nie tak te偶 powsta艂 pewien mem,
Kt贸ry pojawi si臋 na blogu w innym po艣cie... Kto wie mo偶e jeszcze dzi艣 :D
A to jak obieca艂am adres mailowy na kt贸ry mo偶ecie wysy艂a膰 zdj臋cia z gry
(pami臋tajcie 偶eby poda膰 swoj膮 nazw臋 z sso)
馃憞



Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz