niedziela, 19 marca 2017

Zadanie z domkiem letniskowym! Odblokowanie Epony!


Hejka wiem że wiele osób zastanawia się kiedy odblokuję Eponę?
Ja już ją odblokowałam a zdjęcia z zadania z domkiem letniskowym zrobiłam wcześniej 😂😂😂
Ale teraz skupmy się właśnie na pytaniu kiedy będę mieć to zadanie?
Szczerze to zdania są bardzo różne niektórzy mówią że w połowie 16 pod koniec 16 albo wręcz przeciwnie czyli na początku 16 levela. Pewnie teraz zastanawiacie się kiedy w końcu????
A więc odpowiedź nie jest zbyt prosta ja postanowiłam opowiedzieć wam moją historię...

Pewnego dnia weszłam w dziennik zadań aby zobaczyć jakie mam zadania na dziś jak i jutro wtedy dostrzegłam zadanie u Helgi...
(nie pamiętam jak ono się zwało xD)
No ale w końcu o tym zapomniałam a następnego dnia (jak mi się przypomniało) poszłam zrobiłam zadanie z tom Helgunią i okazało się że mr.Kembell Jest gorszym człowiekiem niż mi się wydawało 😠
A konkretnie powiedział Heldze i ogólnie tej rodzinie że ten dom jest piękny itp. a tak naprawdę to sprzedał im spalony domek w głuchych lasach...
Następnie musiałam poszukać jakiś śladów które mógł zostawić ten niegodziwiec xD
Jak dojedziemy do fp zamiast tych śladów najpierw trzeba pogadać z ochroną w forcie pinta :)Następnie szukamy tych śladów ale nie zdradzam wszystkiego dokładnie... Po tych wydarzeniach znowu wracamy do Helgi 😩
Następnie robicie zadania z tą rodzinką xD
A jeszcze później dowiadujecie się że Helga Ghunter i Gunter (czy coś takiego) SĄ AGENTAMI 😮
To koniec zdradzania fabuły zadań dam wam tylko zdjęcia z pojedynczych (tych troszkę trudniejszych zadań)
Będziecie musieli znaleźć tego jak mu tam?! Pana Kembella
w skrócie będzie on tu:

W sumie to na tyle niestety więcej zdjęć nie zrobiłam 😕
Ale może to poprawi wam humor (mi poprawia xD)
 Na dziś to tyle...

4 komentarze:

  1. Można wiedzieć jaką miałaś wtedy reputację w DUD i u Pani Drake w Jarlaheim (jeśli pamiętasz, oczywiście)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię bardzo ale niestety zbytnio tego nie pamiętam ale wiem że w DUD miałam na pewno jakąś niską [?] ponieważ, ostatnio wbiłam towarzyską xD Jeszcze raz cię bardzo przepraszam ale ostatnio zrobiłam sb przerwę w grze i jakoś tak wyparowało z mózgu :D

      Usuń