sobota, 1 kwietnia 2017

Sztuczna Inteligencja Raptoryzacji Logaryzmów i Systemu

Sztuczna Inteligencja Raptoryzacji Logaryzmów i Systemu
Taka długa nazwa.... ale co oznacza?
A więc autorzy sso na sam początek zalogowania do gry tłumaczą o co dokładnie chodzi :)


Dzięki nowym  funkcjom możemy:
-szybciej zdobywać reputację
-zbierać więcej szylingów Jorvik
-szybciej wykonywać misję

Ale aby tak się działo trzeba tę funkcję włączyć....
Ale jak to zrobić?
Skąd mam wiedzieć czy jest włączona?
Na wszystko odpowiedź jest prosta :)
Aby włączyć funkcję należy kliknąć przycisk znajdujący się przy mapie:

(na zdjęciu funkcja jest włączona)
Kiedy już ją włączymy powinien nam się pojawić latający nad nami raptor xD



 Właśnie tak to się wszystko prezentuję ale mi raptor włączył się pierwszy raz a kiedy zalogowałam się po raz drugi już nie mam ani przycisku ani raptora :/
No cóż ŻYCIE....
Ale żeby uczcić ten szczególny dzień czyli 1 kwietnia 2017 roku (prima aprilis)
Star Stable Online rozstawiło po całym Jorvik króliki,
które mogą zamienić nasze kochane startowce w magiczne zwierzęta





 



A wy zrobiliście dziś już jakiś kawał innym? Podzielcie się koniecznie w komentarzu :D
A ja kończę na dziś <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz